fredag den 2. marts 2012

Byens bedste hjørne..

Jeg skulle bare ind og have lidt i helsehjørnet i dag, men ente med at jeg måtte stoppe mig selv, ellers var jeg nok gået shop amok. Jeg elsker simpelthen b are at snolde inde i helsehjørnet, super personale og fantatisk lækkere sortiment, jeg var sådan derinde for at finde en rulle Temph, og for at se om der var kommet et større udvalg af sojapølser, samt Gæreflager.
Jeg fik ikke købt sojapølser eller Temph men en masse andet godt.
Jeg prøvede noget nyt og købe en soja spegepølse, spændt på at se hvordan den smager, til hjemmebagt brød.
Byens bedste helsekost.
http://ny.helsehjoernet.dk/

Har næsten alt hvad Aurion laver, og meget andet lækkere, også er den enste helsekost jeg har oplevede at man kan få rice fløde.
De har et godt sortiment for laktose allergier, og et væsentligt sortiment for gluten allergier hvor på at skalborgs super best har et større sortiment for gluten allergier.
http://www.aurion.dk/ 
De laver nogle fantatiske lækkere grød til babyer, hvor på at man får 4 gange så meget for pengene end hvis man købte det i 250 grams pakker i supermarkederne.
Også laver Aurion simpelthen  bare verdens bedste figne pålæg og nugat stang, ( de smager så godt at man må nøjes med at spise ad gangen ellers er det for meget) men det hele kan man købe i Helsehjørnet her i Aalborg.Også har hun et fantatisk sortiment af spændene tea, man kan altså ikke bare nøjes med en tea man må vælge flere, og før at man når at se sig om så har man fået købet en masse tea som man må hjem og afprøve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar