tirsdag den 20. marts 2012

min altan

Jeg tror simpelthen at jeg vil indfrie en lille drøm jeg har haft de sidste 6 år siden jeg flyttede ind i min lejlighed, at jeg vil gøre  min altan flot og frodige og liv agtig, have altan kasser med krydurter og flotte spiselig blomster. Potter med flotte blomster, stor ler krukker med hvad jeg nu skulle forelske mig i..
Jeg vil ihvertifald have en masse roser derude, også vil jeg have en krukke hvor i jeg kan have ingridmarie æbler, og en anden krukke med kirsebær hvis det altså er muligt. Jeg så på en hollandsk hjemmeside at man kunne købe nogle jordbær som var enorme store som kunne voske fra fra fletkurve af. Jeg må se om jeg kan få indrettet min altan sådan at jeg kan få dem plantet til næste år.
Jeg har sådan en røv kedelige beton altan på ca. 10 kvm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar