onsdag den 7. marts 2012

Fortsat bagningen i morgen.

Så skal jeg ud og have sat mit rugbrød til hævning natten over, det fede ved dette her rugbrød er at det kan både bages på surdej og på gær dej, også at man kan gå helt amok i korn, Også skal jeg have bagt nogle kager og måske også lige et par muffins morgen, og min dejlige pakke fra www.duft-natur.dk kommer med GLS i morgen så jeg kan hente den.
Så skal jeg prøve om jeg kan lave nogle animalske kager om til nogle vegetabilske og u den at de miste smag og konsistents. Også har jeg lovede min søn at jeg vil bage hans ynglings kage nemlig gift kagen på tirsdag, så jeg har sådan set tænkt mig at dele op at den ene halvdel er der hvidt glasur med tivoli krymmel på ( som jeg var vantil da jeg var barn) også på den anden side kakao glasur som han er vantil, så kan jeg da ikke gå forkert i byen.
Jeg skal også have vaskede mine bradepander af så jeg kan bage en masse dejlige og smækkere og lækkere fiber sandwich boller til min mands madpakke.
Jeg fandt et par old gamle sandwich bolle opskrifter som jeg vil afprøve, en med hørfrø/sesam frø med lidt sesam olie i, og den anden med rødebede og yoghurt i, de har nogle fantatiske lækkere og indbydene farver.
Også må jeg nok heller lige smutte ned forbi helsehjørnet og få købet lidt sojamel så jeg kan få bagt nogle banan/chokolade muffins til min datter til på tirsdag, de er vegetabilske altså veganske og hun gufler dem i sig, og vil helst ikke dele dem med nogle ( kan jeg sådan set godt forstå fordi de smager altså også godt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar