onsdag den 28. marts 2012

Ugens kasse.

Da det er onsdag modtager jeg både min obligatorisk frugt kasse og Grønsagskasse fra.
http://www.tanhoejgaard.dk/
Men frugt kassen var nu som den plejer at være

Masser af lækkere pære og æbler, kiwi frugter, og bananer, og appelsiner og nogle ganske få mandariner mums de var så dejlige syrlige, også en pose sydafrikanske røde vindruer...De er så dejlige søde i det at jeg nærmest må tage mig selv i, ikke at spise hele posen med det samme.


Også er der grønsagskassen. Mums årets første forårsløg, ganske små men med en masse smag i. Og nok også med sæsonen sidste spidskål i kassen, men ellers porre, spidskål, citroner, tomater, courgetter, en pose frisk grøn salat, forårsløg,og en masse andre lækkere ting og en pose blandede rodfrugter har dog ikke helt fundet ud af hvilken sorter der er blandede sammen.. Jeg sortede i den også puttede jeg resten ind i mit køleskab.

( jeg har ikke flere forårs løg tilbage brugte dem alle sammen i dag, til både aftensmaden og til mine to postejer)

http://www.tanhoejgaard.dk/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar