fredag den 23. marts 2012

Mine kasser fra tandhøjgaard.

Hver onsdag glæder jeg mig som en lille pige juleaften, fordi så får jeg både frugt og grønsags kasser også kan jeg også bestille lidt extra hvis der er behov for det.
I frugt kassen i onsdags var noget af en overraskelse.
Økologiske fairtrade bananer, æbler af egen arvel, kiwi frugter ( smager himmelsk i en smoothie eller vegansk is) både appelsiner og halvblods appelsiner ( smager himmelsk i en frisk pressede juice) mandrainer, også søde pære, dem får jeg så næsten aldrig lov til at smage nogle af fordi dem snupper min mand hver eneste gang, og hver trejde gang brokker han sig " der er ikke nok pære med"..
Også er der søde røde vindruer, jeg vil skyde på at de er fra syd afrika af så søde de er i smagen.

Også er der grønsags kassen:

 Indholdet er. 1 kg tomater, citroner, et bund porre, broccoli, grønt blomkåls hovede, auberginer,agurk,bladselleri,majroe,gulerødder,glaskål,fennikel, Hokaido, ( et pænt stort hovede af at tænke på årstiden),salat, og til extra kassen havde jeg bestilt.

Hokaido græskar, advocado,auberginer, sweet patos, og porre, samt
Økologiske gær, 2 kg Aurion Svedjerug ( helt fantatisk at bage rugbrød i) en pose urtesalt,2 poser fuldkorns spaghetti, 1 kg. hele rug kerner, 1 kg. hele hvedekerner, 2 kg nordjysk vildmose kartofler.

Når vi får noget som ikke er standard størrelser af grønsagerne joker vi med det og siger " se det er ikke EU godkendt økologisk grønsag" eller frugt for den sagskyld.

Jeg håber vitterlige af hele mit hjerte at tanhøjgaard overlever krisen ellers aner jeg viterlige ikke hvor jeg ellers skulle få mine økologiske grønsags og frugt kasser med m.m.
God service og flinke folk.


http://www.tanhoejgaard.dk/

Nordjyllands bedste økologiske grønsager og frugter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar