torsdag den 15. marts 2012

Etniske grønthandler i Aalborg.

Jeg er dybt i mindre krise lige fortiden. Jeg har gjort mig den sørgelig erfaring at 2 etinske grønthandler er lukkede her i Aalborg by, og Faktisk min favorit Etnisk grønthandel nede Ved Aalborg syghus nord, faktisk lå den lige overfor syghuset.
Nøje jeg har brugt mange penge derinde, men nu er den lukkede, så jeg er lidt i krise for hvor skal jeg så gå hen???
Men ellers må jeg jo bare få overtalt min mand til at tage til Bazar West i Aarhus noget ofter, da jeg er vild med det sted, et stykke mellemøst midt i jylland. Okey det er ikke lige just økologiske eller Dementer Biodynmatisk men jeg kan bruge masse af timer dernede.
Men nu aner jeg så ikke hvor der er ligger nogle OK etniske grønthandler her i Aalborg BY!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar