lørdag den 10. marts 2012

Sunds Cafetaria og Grill.

Vi var lige en smuttur til Herning på vejen hjem ad, blev vi enig om at gøre stop ved et cafetaria for at få lidt at drikke og noget at spise, så vi holdte ind ved Sunds Cafeteria og Grill, men hold da op servicen altså de to søde piger kunne da dominere mere end den slatten mad man fik..
Pomfritter som smagte mere af dag gamle udbrandt friture, pap burger boller, slatten uspiselig ribben steg, hvor kun sværene var noget værd. Augurk salaten smagte af EDDIKE og SALT!! Og da jeg i forvejen ikke bryder mig om rødkålen slap jeg heldigvis for den smagsoplevelse.
Hvad jeg kunne forstå på min mand som fik en huset burger, så var kun  bøffen noget at råbe hurra for!!
Man kunne smage af den var hjemmelavede, men ellers var den også under alt kritik.
Men de to piger som stod for servicen Kan jeg intet negativt sige om, men kun den elendige mad som de lavede.
Der var ellers pænt og rent men elendig papmad og er ikke de 108 kroner værd som vi gav.
Trorede ærligt talt at intet kunne overgår Mc.Donalds og Burger King men oplevede at de har fået sig en konkurrant i uspiselig papmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar