fredag den 30. marts 2012

Var nede og shoppe igen i min favorit Helsebutik.



Jeg shopper altid vildt meget når jeg er i helsehjørnet her i Aalborg, men i dag havde jeg ikke så meget tid til at snuse og shoppe lidt mere, men måtte skynde mig også selvom at der var en masse af hendes lækkere tilbuds kurve, så noget jeg desværre KUN at købe denne her angel tea.
Men noget da fylde en hel pose,med 4 mel sorter, og en flerkorns blanding som jeg skal bruge til at bage gulerods boller med, også købte jeg kokospiskefløde måtte simpelthen lige have to da jeg er blevet helt pjattet med smagen, men to kokos piskefløde er nok ikke lige just nok, men skidt pyt så har jeg bare endnu en god undskyldning for at komme derned igen.
Også fik jeg også købet både tofu, og temph, og seitan, samt SKYR men kunne ikke rigtig få øje på den rulle gedeost som jeg plejede at købe hos dem, der var en lille luns men ikke nok til det som jeg evt. ville bruge dem til.. Godt nok langtid siden at jeg har sat tænderne i en Aubergine burger med grillede Gedeost, i Ciabatta bolle.
Men fik da også købet vores ynglings soja Spegepølse.

Men skal også snart ned i den anden helsekost b utik vi har her i byen, jeg menes noget om at de har noget godt fairtrade chokolade, som jeg vil prøve at lege med da jeg har lovede min mand at lave en rigtig ulækkere peanut butter kage, med chokolade overtræk og Digetivs kikse lagkage bund/lag, så tror jeg faktisk at jeg vil gå ned i den anden helsekost som ligger over på boulevarden og købe den luxuøse udgave af chokoladen.
Men den tid den sorg ( jeg er bare glad for at jeg ikke skal spise den sammen med ham - men han kan få den med til sit anatomi undervisnings hold hvor deres lærer har fået den vilde geniale ide at de skal have kage med på skift til hver undervisnings time, så skal de få lov til at spise sådanne en vammel en, hvor kun det eneste af det som er "usundt" er bundene vildt godt budskab at sende en flok kommende læger *GG*)

Men idag står aftens maden på noget rigtig 80 ´er agtigt så som Lørdags kylling med pomfrits, så er vi sunde igen i morgen.
Jeg fik helt lyst til at spise kød godt nok et stykke tid siden at jeg har sat tænder i noget kød så den bliver grill kylling med pom fritts..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar